Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Νέα Writer | Hot Buys

Καλημέρα σας :) Τι κάνετε?
Είμαι η καινούργια writer και θα γράφω για τα hot buys και για τα νέα μαγαζιά επειδή η Πένυ δεν έχει αρκετό χρόνο για blog γιατι όπως ξέρετε αυτον τον καιρό έχουμε πολλά διαβάσματα.Ευτυχώς όμως την Δευτέρα γιορτάζουν οι 3 ιεράρχες και δεν εχουμε σχολείο!

Λίγα λόγια για εμένα:
Το όνομα μου είναι Μίρκα και στο stardoll με λένε felicia1999.  , είμαι σχεδόν 13 χρονών.Μένω στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα.Έχω ένα blog που λέγεται Stardoll Life in Greece αν θέλετε ρίξτε μια ματιά stardoll4greece.blogspot.com . Θα μπαίνω όσο πιο σύντομα μπορώ όλη την εβδομάδα για να σας ενημερώνω :) Ελπίζω να περάσουμε ωραία.

_________________________________________________

Ας αρχίσουμε με τα hot buys του Φεβρουαρίου που βγήκαν στο blog του stardoll πρίν λίγες μέρες. Κοιτάξτε την φωτογραφία:


Αυτά τα υπέροχα ρούχα και αντικείμενα θα κυκλοφορήσουν στο stardoll στις 1 Φεβρουαρίου και μέχρι το τέλος. Φένονται λίγο ανοιξιάτικα. Όλα είναι πολυ ωραία αλλα κατα την γνώμη μου δεν μου αρέσουν οι μπότες. Γράψτε και τη δικια σας γνώμη σε ένα σχόλιο..!

Πάμε να δούμε όμως το σημερινό hot buy που είναι απο τα hot buys του Ιανουαρίου.


Πώς σας φένεται? Εμένα πάντως μου αρέσει πάρα πολυ. Θα πήγαινε μια μια άσπρη μπλούζα απο μέσα. Θα το βρείτε στο μαγαζί Fudge με 13 stardollars.
Λοιπόν τι λέτε? Θα το αγοράσετε? :)

Πολλά Φιλιά|Τα λέμε σύντομα...
Μίρκα | felicia1999.




2 σχόλια: