Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη με την Christy50♥

1) Πώς σε λένε?
1) Με λένε Χριστίνα.
2) Πόσο είσαι?
2) Κοντεύω τα 15 οπότε πηγαίνω 3η γυμνασίου.
3) Από πότε είσαι στο σδ?
3) Είμαι μέλος στο stardoll από τις 12 Δεκεμβρίου του 2009.
4) Σου άρεσε περισσότερο τότε?
4) Δεν μπορώ να πω ότι το stardoll μου άρεσε παραπάνω τότε γιατί δεν το είχα μάθει ακόμα οπότε δεν ήξερα και πως ακριβώς παιζόταν.
5) Τι έχει αλλάξει στη medoll σου από τότε μέχρι τώρα?
5) Στη medoll μου από τότε μέχρι τώρα έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα από τα μαλλιά μου μέχρι τον τρόπο που ντύνομαι.
6) Τι έχεις καταφέρει να κάνεις?
6) Σε αυτά τα χρόνια που έχω γίνει μέλος στο stardoll έχω καταφέρει να βγω 2 φορές National Covergirl της Ελλάδας και αρκετές φορές θέσεις στα Covergirl.
7) Από που έχεις εμπνευστεί το στυλ σου?
7) Δεν μπορώ να πω ότι έχω εμπνευστεί από κάπου συγκεκριμένα το style μου. Κάνω διάφορα ντυσίματα κάθε φορά.
8) Θα ήθελες να πεις κάτι σε όσους διαβάσουν τη συνέντευξη σ?
8) Σε όσους διαβάσουν την συνέντευξή μου θα ήθελα να τους πω να είναι ο εαυτός τους και να προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο αυθεντικοί μπορούν χωρίς να αντιγράφουν άλλους. :)

Σε αυτό το σημείο να ευχαριστίσουμε πολύ τη Χριστίνα που δέχτηκε να της πάρουμε συνέντευξη και να της ευχηθούμε πολλές ακόμα κατακτήσεις και στο stardoll αλλά και στη κανονική ζωή :)



xoxo,
Χριστίνα|ChrisMat

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου