Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη με την VictoriaSuper1

Λοιπόν σήμερα είχα τη δυνατότητα να πάρω συνέντευξη από ένα πολύ ξεχωριστό κορίτσι, την VictoriaSuper1. Για να δούμε τι έχει να μας πει..

Εγώ: Γειαα (=
victoriasuper1: Γειαα σου :)
Εγώ: Πώς σε λένε?
victoriasuper1: Βικτώρια με λένε
Εγώ: Ωραίο όνομα =)
victoriasuper1: Ευχαριστώ :)
Εγώ: Πόσο είσαι?
victoriasuper1: 15 χρονών :) Γίνομαι 16 τον Μάιο :)
Εγώ: Ωραία και.. από πότε είσαι στο stardoll?
victoriasuper1: Από τον Μάρτιο του 2011, πιο συγκεκριμένα δεν θυμάμαι :P
Εγώ: Οκ.. πώς έμαθες για το stardoll? Το έμαθες μόνη σου ή σου το πρότεινε κάποιος άλλος?
victoriasuper1: Μου το πρότεινε η ξαδέρφη μου, είχα ξαναγίνει μέλος παλιότερα αλλά τότε δε μάρεσε... Από τότε που μου το πρότινε όμως, μπαίνω τακτικά :)
Εγώ: Ωραία (=
victoriasuper1: :))
Εγώ: Πές μας λίγα λόγια για την πορεία σου στο sd..
victoriasuper1: Χμμ λοιπόν.. μετά από μια βδομάδα που έγινα μέλος έγινα και superstar και μετά από τρεις μήνες royalty.. Συνολικά έχω βγει national 3 φορές και μια φορά Covergirl. Έγινα και ημιφιναλίστ του MSW, πράγμα που δεν το περίμενα από τη στιγμή που δεν προσπθούσα :))
Εγώ: Σούπερ :DD
victoriasuper1: Ναι είχα ενθουσιαστεί πολύ :))
Εγώ: Πόσες φορές είχες προσπαθήσει να βγεις national μέχρι που βγήκες?
victoriasuper1: Προσπάθησα την πρώτη φορά και δεν βγήκα και μετά προσπάθησα και δεύτερη και βγήκα. Τις άλλες δυο φορές που βγήκα national δεν προσπάθησα.. απλά μπήκα στο stardoll και είδα την κούκλα μου στο εξώφυλλο και είχα χαρεί πάρα μα πάρα πολύ..
Εγώ: Εκπληκτικό, το φαντάζομαι..
victoriasuper1: Ναι ήτανε όντως πραγματικά δεν το περίμενα :)
Εγώ: Από που έχεις εμπνευστεί το στυλ σου?
victoriasuper1: Δεν το έχω εμπνευστεί από κάπου απλά προσπαθώ και συνδιάζω ρούχα και χρώματα που μου αρέσουν μαζί και βγαίνει αυτό το αποτέλεσμα. Πολλές φορές μιάζει και με το στυλ μου στην κανονική ζωή όπως τώρα.
Εγώ: (= Μια τελευταία ερώτηση: Τι θα ήθελες να πεις σε όλα τα άτομα που θα διαβάσουν τη συνέντευξη σου?
victoriasuper1: Ναι φυσικά(για την τελευταία ερώτηση εννοεί).. Θα ήθελα να πω στους φίλους μου και σε όλους γενικότερα πως τους ευχαριστώ πολύ για όλα (: Και χωρίς αυτούς θα ήμουν ένα τίποτα εδώ..
Εγώ: Σε ευχαριστώ πολύ (= Καλή συνέχεια (=
victoriasuper1: Ευχαριστώ και εγώ. Φιλάκια (:
Εγώ: Επίσης.






xoxo,
Χριστίνα|ChrisMat

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου